Czwarty kierunek rozwoju
4. Optymalizacja procesów związanych z zarządzaniem Uczelnią.
CELE STRATEGICZNE
- Podnoszenie kwalifikacji pracowników dydaktycznych poprzez różne formy szkoleń, kursów ukierunkowanych na podnoszenie kompetencji dydaktycznych i cyfrowych.
- Doskonalenie funkcjonowania struktur administracji i jednostek obsługujących procesy dydaktyczne poprzez cykliczne szkolenia.
- Ciągłe usprawnianie pracy dziekanatów i jednostek administracyjnych, w tym poprzez ich informatyzację (E-dziekanat, system E-sylabus itp.)
- Ciągłe unowocześnianie sieci informatycznej oraz zwiększanie jej bezpieczeństwa pod kątem potrzeb związanych z zarządzaniem i funkcjonowaniem struktur administracyjno-zarządzających.
- Rozbudowa i modernizacja bazy materialnej niezbędnej do prowadzenia działalności edukacyjnej i zarządzania Uczelnią.
- Przestrzeganie wysokich standardów etycznych i dobrych praktyk w zarządzaniu Uczelnią opartych na uniwersalnych wartościach.