Rekrutacja krok po kroku
Jak wygląda rekrutacja
O przyjęciu do szkoły decyduje kolejność zgłoszeń. Pierwszym krokiem jest wysłanie formularza on-line: https://student.edukacja.wroc.pl/rekrutacja/.
Każda osoba, która przejdzie cały proces rekrutacji otrzyma jako potwierdzenie wpis na listę studentów z Działu Rekrutacji.
Podstawą przyjęcia na studia jest złożenie kompletu wymaganych dokumentów zgodnie z zasadami rekrutacji.
Studentem WSZ „Edukacja” może zostać każda osoba posiadająca świadectwo dojrzałości (studia I stopnia) lub dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia (studia II stopnia).
Krok 1
Zarejestruj się przez Internet
Zarejestruj się przez Internet: >>rekrutacja on-line<<. Na maila otrzymasz potwierdzenie wysłania zgłoszenia (nie otrzymałaś e-maila? – sprawdź w folderze „SPAM” lub „wiadomości-śmieci”). Poczekaj na kontakt z Działu Rekrutacji, który przeprowadzi Cię przez kolejne kroku rekrutacji on-line.
Krok 2
Złóż komplet dokumentów
Odbierz maila z potwierdzeniem rezerwacji miejsca wraz z dokumentami – wydrukuj wszystkie dokumenty, które znajdziesz w załączniku, przeczytaj, podpisz i wyślij pocztą tradycyjną lub przynieś osobiście do Uczelni.
Dołącz również pozostałe dokumenty wymagane w procesie rekrutacji według poniższych wytycznych:
Krok 3
Odbierz wpis na listę studentów
Odbierz z Działu Rekrutacji potwierdzenie wpisania na listę studentów oraz z podpisaną umowę.
Krok 1
Zarejestruj się przez Internet
Zarejestruj się przez Internet: >>rekrutacja on-line<<. Na maila otrzymasz potwierdzenie wysłania zgłoszenia (nie otrzymałaś e-maila? – sprawdź w folderze „SPAM” lub „wiadomości-śmieci”). Poczekaj na kontakt z Działu Rekrutacji, który przeprowadzi Cię przez kolejne kroku rekrutacji on-line.
Krok 2
Złóż komplet dokumentów
Odbierz maila z potwierdzeniem rezerwacji miejsca wraz z dokumentami – wydrukuj wszystkie dokumenty, które znajdziesz w załączniku, przeczytaj, podpisz i wyślij pocztą tradycyjną lub przynieś osobiście do Uczelni.
Dołącz również pozostałe dokumenty wymagane w procesie rekrutacji według poniższych wytycznych:
Krok 3
Odbierz wpis na listę studentów
Odbierz z Działu Rekrutacji potwierdzenie wpisania na listę studentów oraz z podpisaną umowę.
Zniżka na wpisowe – okrągłe 0 zł!
Złóż dokumenty do 31 października i skorzystaj z promocji!
Zapisz się!
Trwa promocja na wpisowe – teraz zapłacisz za nie okrągłe 0 zł.
CO DALEJ?
Po zakończeniu rekrutacji otrzymasz na maila informację o terminie rozpoczęcia zajęć, dane dostępowe do konta w e-dziekanacie gdzie znajdziesz plan zajęć, informacje o płatnościach.
Ważne! Na pierwszych zajęciach zapraszamy do Działu Rekrutacji w celu odebrania oryginału umowy.
Informacje dla kandydatów
- Podstawą przyjęcia na studia jest złożenie kompletu wymaganych dokumentów zgodnie z zasadami rekrutacji.
- Nabór odbywa się na podstawie kolejności zgłoszeń do wyczerpania limitu miejsc.
- Gwarancją miejsca na wybranym kierunku studiów jest podpisana umowa.
- Informacje o terminie rozpoczęcia zajęć zostaną przesłane pocztą elektroniczną po zakończeniu rekrutacji.
- Specjalności są tworzone wówczas, gdy zbierze się 20 osób zainteresowanych daną specjalnością.
- Legitymacje wydawane są pierwszego dnia zajęć.
- Bieżącą obsługą studentów zajmuje się dziekanat.
- Po rozpoczęciu roku akademickiego każdy student otrzymuje dostęp do e-Dziekanatu, w którym można sprawdzić plan zajęć.
W przypadku jakichkolwiek pytań związanych z rekrutacją zachęcamy kandydatów do bezpośredniego kontaktowania się z Działem Rekrutacji.